onsdag 17 februari 2010

Näst sista dagen på jobbet.

Denna dag spenderades närmast uteslutande till att flytta ca 100 filer ifrån punkt a till punkt b. Men det finns självklart nästan hundra kvar till imorgon så det är ingen fara :). Som tur var hade jag med mig minna hörlurar så att jag kunde lyssna på musik. Tråkigt men realistiskt.

på kvällen kom någon dansk kompis till Lasse över. det grillades stek och konstiga ljud som tydligen kalas danska hördes ur dansken. han har ett namn tydligen men eftersom det är omöjligt att förstå honom så förblir han Någon Dansk. Det grillades stek och vi for senare till skjutbanan och sköt lite. Om ni undrar så skött jag med en 9mm baretta vilket gick bra. 110 DHM (ca220:-)kostade det för 25 skott. Kanske lite väll mycket, ja.

3 kommentarer:

  1. Beretta heter det:-) Väl värt pengarna kan jag tro:-) Sköt du lika bra med den som med Makaroven? Dansken var väl rätt schysst som lät dig åka med i hans Porsche:-) Jag tror att du ska jobba ngn mer dag..

    SvaraRadera
  2. I Danmark pratar jag alltid engelska, för om man pratar svenska tror de att man förstår danska (vilket är omöjligt om man inte har hörfel).

    SvaraRadera
  3. Tänk ändå vad fort 2 veckor i Dubai går! Annorlunda APU och fritid. Ska bli intressant att få höra dig berätta sedan. Härligt att du håller stilen med matlagningen. Det gläder gamla faster Majlis.

    SvaraRadera